سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ حملات رژیم صهیونیستی در غره در ماههای ژوئیه و اوت به شهادت دستکم 2100 فلسطینی انجامید و سازمان ملل اعلام کرد که این حملات حدود 100 هزار تن را آواره کرده است.

 

 

 

 

 

مردم غزه که از سال 2008 تاکنون متحمل 3 جنگ ویرانگر از سوی رژیم صهیونیستی شده‌اند، این بار نیز پس از جنگ مرگبار اخیر، به سرعت روال عادی زندگی را از سر گرفته‌اند و به رغم خسارات فراوان وارده، امید به روزهای بهتر آینده دارند.

هزینه بازسازی کامل خانه‌ها و زیرساخت‌های ویران شده در غره از سوی شورای اقتصادی فلسطین در رام الله هفت میلیارد و 800 میلیون دلار برآورد شده است.

فلسطینیان ساکن نوار غزه بازسازی منازل ویران شده خود را آغاز کرده‌اند اما از یک سو فلسطینیان می‌گویند ما هنوز در خصوص مایحتاج اصلی خود مانند آب در مضیقه‌ایم و از سوی دیگر جوانان، آینده خود را سوخته می‌دانند و می‌گویند به آینده خوش بین هستیم اما یک خوشبینی بلند مدت.

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس گفت: ما از هرگونه تلاش بین المللی و غیر بین المللی در راستای بازسازی غزه استقبال می‌کنیم. ما با اینکه تشکیلات خودگردان بر بازسازی غزه نظارت داشته باشد مخالفتی نداریم اما در عین حال با هرگونه اقدامی که بازسازی را منوط به خلع سلاح مقاومت کند مخالفیم و آن را شکست خورده می‌دانیم.


[ یکشنبه 93/6/30 ] [ 8:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 751
بازدید دیروز: 524
کل بازدیدها: 19785886

طلایه دار